HubSpot Marketing Hub på 1-2-3
Hubspot Marketing Hub er en Marketing Automation Software designet for å hjelpe deg med å tiltrekke oppmerksomhet mot din merkevare, konvertere besøkende til kunder, lage komplette inbound marketing kampanjer, og få god innsikt. Marketing Hub tilbyr verktøy som kan bidra til at du sparer tid, holder deg organisert og at du effektivt kan interagere med dine kunder – fra kun én lavterskel plattform.
Marketing Software hjelper deg med å engasjere og konvertere leads via automatiserte kampanjer med distribusjonsløp i et utvalg av kanaler. Du kan blant annet:
- Måle effektiviteten av dine strategier
- Bygge komplette kundereiser
- Produsere og publisere innhold
- Publisere målrettede annonser
- Samarbeide enkelt med andre i bedriften
Marketing Hub kommer i tre forskjellige versjoner; Starter, Professional og Enterprise. De ulike versjonene er laget basert på forskjellige budsjetter og verktøy som passer for ulike bedrifter og bransjer.
Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg med å finne den riktige løsningen for deg og din bedrift.
Hvorfor velge HubSpot Marketing Hub?
HubSpot er en CRM-plattform som kobler alt bedrifter trenger sammen, for å skape den beste kundeopplevelsen. Marketing Hub er bygget opp som en del av HubSpot sin komplette CRM-plattform, i motsetning til mange andre programvarer som har blitt flettet sammen gjennom oppkjøp.
Alle verktøy og all data i samme løsningen
Jobben til dagens markedsførere er ikke lett, enten sjonglerer du mellom ulike løsninger, eller så er du kanskje stuck med verktøy som er så komplisert at det er umulig å bruke. Dette fører til spredt kundedata, mangelfull markedsføring og for mye tid brukt på å forstå selve programvaren. Med Marketing Hub slipper å kaste bort verdifull tid. Du kan også koble Marketing Hub til mer enn 1160 tilpassede integrasjoner slik at ditt markedsføringsteam kan bruke sine favorittverktøy i en og samme plattformen.
Med Marketing Hub har du alle verktøy og data samlet på ett sted. Her er noen av de populære verktøyene du finner i HubSpot Marketing Hub:
- Blogg:
Produser og publiser blogginnleggene som interesserer din målgruppe. I HubSpot kan du enkelt dele blogginnlegg på tvers av plattformer, samt legge til Call-To-Action for å konvertere leads til kunder. - SEO:
Marketing Hub har en innebygd funksjon som blant annet optimaliserer dine blogginnlegg og websider med tanke på SEO, slik at du oppnår best mulige resultater. - Ad Tracking & Management:
Fra HubSpot kan du også styre dine Facebook-, LinkedIn- og Google-annonser, og måle engasjementet på disse. - Social Media Management:
Overvåk og prioriter konverteringer, og publiser innlegg på sosiale medier rett fra HubSpot.
Få oversikt over kundereisen
Dagene da et prospekt passerer gjennom "trakten" og kommer ut som kunde, er over. Nå vet vi at kjøpsreisen er en kompleks, svingete vei, og målet er å gjøre potensielle kunder til merkevareforkjempere. I svinghjulets forretningsmodell er kundene i sentrum, og fornøyde kunder genererer forretningsmomentum.
Ved å bruke inngående metodikk kan bedrifter tiltrekke seg, engasjere og glede publikum, og etablere et tilkoblet fellesskap av promotører som driver svinghjulet, og, til slutt, forretningsvekst.
Rask implementering
Det tar ikke lang tid å komme i gang med HubSpot Marketing Software. Gi markedsføringsteamet en bruker og tilgang til de rette verktøyene, så er de nesten i gang umiddelbart. Funksjonalitet som blogger, e-postmarkedsføring og analyser vil være klare til bruk så snart de logger på HubSpot.
For mer avansert implementering, som annonsesporing eller SEO, kan det ta litt lengre tid å komme i gang. I så fall må du integrere de tilknyttede annonseplattformene dine, få tilgang til teamet ditt, og så er de klare til bruk.
Økt effektivitet
HubSpots kontaktoppføring gir bedrifter et enhetlig syn på kunden på tvers av team. Det betyr at markedsførings-, salgs-, service-, innholdsstyrings- og driftsteam jobber ut fra det samme delte synet av kunden. Få fart på teameffektiviteten ved å kombinere innsats til én intuitiv brukeropplevelse.Reduser totale eierkostnader ved å ta en strategisk tilnærming til konsolidering av kunderekord. Én kontaktpost gir deg innsikten du trenger for å bedre markedsføre, selge og betjene kundene dine.