AMESTO SOLUTIONS
Dette bør du vite om CRM.
Seminar med SuperOffice
Den 8. mai inviterer SuperOffice og Amesto Solutions til et spennende seminar. SuperOffice vil blant annet snakke om hvordan du skalerer gode kunderelasjoner, og bryter ned siloene mellom salg, marked og kundeservice.

CRM og ERP - når to systemer blir til ett.
Bruker salgsteamet ditt mer tid på å taste inn ordre enn å selge? Eller kanskje kundeservice stadig må be kunden vente mens de sjekker "det andre systemet"? Du er ikke alene. La oss se på hvordan integrasjon mellom CRM og ERP kan løse hverdagens frustrasjoner og skape en smidigere hverdag for alle.

Hvor langt har norske bedrifter egentlig kommet med CRM og AI?
I en fersk undersøkelse fra januar 2025 gir vi deg svaret. 200 norske ledere har delt sine erfaringer og holdninger til teknologien som skal styrke kunderelasjoner og effektivisere arbeidshverdagen. Funnene viser store forskjeller mellom bedrifter, og avslører både suksesshistorier og utfordringer du bør kjenne til.

Fersk skandinavisk undersøkelse om CRM
En fersk Infact-måling, fra Amesto og SuperOffice avslører at mange bedrifter har for lite innsikt i kunderelasjonen. Nesten 20 % av respondentene i Norge, Sverige og Danmark svarer at de ikke vet hvorfor kundene sier opp. Enda dårligere innsikt har lederne om hvilke kunder som kommer til å forlate dem fremover.

Kontroll på alle kundehenvendelser? Ikke la kundehenvendelsene falle mellom 2 stoler
Kommer henvendelser inn i en felles innboks? Når de frem til rett person? Og får avsender faktisk svar i tide – eller i det hele tatt? SuperOffice Service sikrer at ingen saker blir glemt, går tapt mellom kollegaer – eller faller mellom to stoler.

Amesto Solutions og Goava inngår samarbeid
Vi avsluttet 2024 med å inngå et spennende arbeid med Goava. Som en av Nordens ledende leverandører av CRM- og forretningssystemer markerer dette en ny æra av muligheter for våre kunder som bruker SuperOffice CRM.

Nyheter i SuperOffice i 2024
I 2024 planlegger SuperOffice å lansere en rekke innovative funksjoner som kan styrke deres posisjon i markedet og gjøre dem til en favoritt blant CRM-leverandører. Her er noen høydepunkter som viser hvorfor SuperOffice bør være førstevalget for bedrifter i Norden.

Få mest mulig ut av SuperOffice CRM
Mange av våre kunder opplever nå en tid preget av usikkerhet. Behovet for innsikt, for å få kontroll, er stort. Derfor har vi den siste tiden fokusert på hvordan våre kunder som bruker SuperOffice som CRM-system kan få mest mulig verdi ut av sin CRM-løsning. I denne artikkelen introduserer vi deg for Power BI for SuperOffice og HubSpot-integrasjon til SuperOffice.
.png?length=768&name=SuperOffice_Hero_2120x900%20(003).png)
Amesto TechHouse kjøper majoriteten i vekstbyrået Spring
Idag kan vi lansere at Amesto TechHouse kjøper majoriteten i Spring. Dette betyr at vi går fra å være en leverandør av forretningsløsninger og innsikt, til nå å kunne levere på hele kundereisen.

ERP, CRM, MPS, SCM, SaaS?
Vi elsker å bruke forkortelser og mange vil nok hevde at dette kun er for å skape distanse og et forsøk på å sette oss selv på en pidestall. Selv benytter vi forkortelser så ofte at vi også benytter forkortelse på betegnelsen, såkalte TBFèr – TreBokstavForkortelser.

Derfor bør du oppgradere CRM-løsningen din til nyeste versjon
Når oppgraderte du sist SuperOffice? Det er mange grunner til at man bør utføre oppgraderinger med jevnlige mellomrom. Sikkerhet og funksjonalitet er viktige tema her, men det er vel så viktig å sikre at bedriften din har det som trengs for å opprettholde en optimal prosessflyt.

Kundelojalitet er kritisk - gjør det til en del av arbeidsflyten
Du vil sannsynligvis si deg enig i at mesteparten av inntektene i bedriften din stammer fra eksisterende kunder. Men, kan du si deg enig i at du har stålkontroll på hva dine viktigste kunder egentlig synes om deg? Terskelen for å bytte leverandør er lav, og for å unngå kundefrafall er det viktig å ha kontroll på dette.


Snakk med oss om CRM.
Vår eksperter innen CRM hjelper deg gjerne med alt du måtte lure på innen fagområdet, enten du har noen kjappe spørsmål, eller dersom du ønsker å starte en prosess for å bytte CRM-system. Fyll inn skjemaet, så ringer vi deg.