Phone Integration støtter SuperOffice Windows, Web og Online, og kan kobles sammen med mer enn 100 forskjellige telefonsystemer. Kontakt oss for å finne ut om ditt telefonsystem støttes.
AMESTO APPS
SuperOffice telefonintegrasjon.
Installer vår telefonintegrasjon til SuperOffice CRM og la vår løsning ”Phone Integration” føre deg direkte til riktig kontaktperson/kontaktkort når telefonen ringer. Tidsbesparende for både salg, administrasjon og support.
Du er her:
Simplifying Business
Telefonintegrasjon til SuperOffice CRM.
Vær et skritt foran og SPAR tid. Installer vår telefonintegrasjon til SuperOffice CRM og la "Phone Integration” føre deg direkte til riktig kontaktperson/kontaktkort når telefonen ringer.
Funksjoner
- Klikk på nummeret i SuperOffice CRM for å starte din automatiske ”Ring opp”. Du trenger ikke å ringe manuelt med din telefon.
- Legg ved innkommende nummer til personer i SuperOffice CRM eller opprett nye kontaktkort.
- Registrer dine oppringninger og varighet som en aktivitet i SuperOffice CRM til et fullt oppdatert kundeaktivitetskort.
- Alle inngående samtaler blir registrert i "Phone Integration", så du kan se hvem som har ringt, mens du var ute.
Dine fordeler
- Du er godt forberedt når kunden ringer, slik at du kan forbedre kundeservicen.
- Du vil straks få en oversikt over alle tidligere aktiviteter på denne bestemte kunden.
- Du sparer tid – både din egen og din kundes tid.
- Du kan være mer effektiv.
- Phone Integration støtter SuperOffice CRM Online, SuperOffice WEB og SuperOffice Windows.
- Kan brukes med både SuperOffice Sales og SuperOffice Service.
PRIS: 65 NOK
Prisen per måned, per bruker, årlig fakturert.
5 brukere er minimum antall ved førstegangs bestilling.
Lær mer om Phone Integration.
Ønsker du å se hvordan du kan bruke Phone Integration i din virksomhet? I denne videoen viser vi deg hvordan.