Har dere kontroll på alle henvendelser?
Kommer henvendelser til din økonomiavdeling inn i en felles innboks? Når de frem til rett person? Og får avsender faktisk svar i tide – eller i det hele tatt?
Uten god struktur og trygge systemer, kan e-poster og henvendelser angående fakturaer og kundeforhold forsvinne i mengden, eller blir oversett. Manglende saksoversikt kan raskt føre til misfornøyde kunder, og til syvende og sist – kundeforhold som opphører.
SuperOffice Service er en del av SuperOffice CRM. Service-modulen er løsningen som hjelper deg og teamet ditt med å håndtere kundehenvendelser og fakturaspørsmål på en strukturert og riktig prioritert måte.
Løsningen gjør arbeidsflyten oversiktlig, og fjerner usikkerhet rundt hvilke kunder som venter på svar eller hvilke henvendelser som bør prioriteres først.
SuperOffice Service sikrer at ingen saker blir glemt, går tapt mellom kollegaer – eller faller mellom to stoler.
Ikke la henvendelsene "falle mellom to stoler".
SuperOffice Service
- SuperOffice Service er bygget for å motta, spore og følge opp kundehenvendelser, uavhengig av kanal.
- Medarbeidere som mottar henvendelser får tilgang til funksjonene som behøves for å svare raskt og konsekvent, og sanntidsdata gir deg oversikt over hele prosessen.
- Løsningen er enkel å tilpasse, hvor du kan sette opp arbeidsflyt, triggere og oppgaver som passer deg og din bedrift.
- Automatiske svar og intelligent saksflyt sørger for at rett person kan hjelpe kundene til rett tid.
- Hver forespørsel får automatisk et unikt referansenummer og plass i et køsystem, hvor nummeret sporer all kommunikasjon om henvendelsen.
- Med automatisk kategorisering og tildeling til rett person, behøver dere ikke lenger fordele henvendelsene manuelt.
- Dersom en forespørsel blir liggende ubesvart etter en definert tidsfrist, vil systemet automatisk eskalere saken.
- Dashboardet gir deg umiddelbar oversikt over status på henvendelser og saker i køen. SuperOffice Service gir deg all historikk, og viser deg hvordan teamet har prestert over tid.
Kjenner du allerede SuperOffice, og er nysgjerrig på hva som er nytt? Les om løsningens nyheter her.
Gjør det enklere for kundene.
Service forenkler arbeidsprossessene for dine team, men de forenkler også mye for kundene dine. Via SuperOffice Service får kundene informasjon direkte i skyen. Alt de trenger å gjøre er å logge inn i Service, og der ligger all informasjon de trenger.
Kundene dine får blant annet tilgang til:
- registereringsportal for saker
- live chat
- bestillingsskjema
- kontrakter / avtaler
IMPLEMENTERING AV SUPEROFFICE SERVICE
Vår prosess.
- Oppstartsmøte (1 time)
Forberedelser og gjennomgang av plan for onboarding.
- Design-workshop (2-3 timer)
Sammen diskuterer vi ønsket konfigurasjon.
- Konfigurering av løsningen (8 timer)
Amesto Solutions konfigurerer løsningen for dere.
- Gjennomgang av løsningen (2 timer)
Amesto Solutions presenterer en prototype av resultatet og går gjennom beste praksis.
- Oppfølging (1 time)
Vi avtaler et oppfølgingsmøte én til tre måneder etter implementeringen for å gjøre eventuelle tilpasninger.
HVA KOSTER LØSNINGEN?
Pris på SuperOffice Service.
- Implementering av løsningen:
Engangskostnad på 30 000 NOK*. Dette inkluderer alle steg i vår onboarding-prosess for å sikre en smidig overgang og tilpasning til deres virksomhet.
- Månedskostnad:
1 620 NOK* per måned for to brukere. Denne kostnaden dekker løpende support og tilgang til alle funksjoner i vår løsning.
*Dersom dere ønsker å inkludere kundeportalen, blir denne tilbudt separat.
3 fordeler med SuperOffice Service.
1. Oversikt over status knyttet til håndtering av henvendelser
SuperOffice Service gir deg god visualisering i form av rapporter og dashboards som hele veien viser status på deres innkommende henvendelser. Du har også muligheten til å sette opp KPIér for håndtering av henvendelser (svartid, antall saker mm.) og styre etter det.
2. Automatisk respons ved første henvendelse
Med SuperOffice Service kan du være sikker på at dine henvendelser får en automatisk respons. Avsender vet dermed at deres henvendelse er mottatt og er informert om hvor lenge de evt. må vente før de får svar. Dere får dermed styrt avsenders forventning.
3. Sikrer oppfølging av dine kunders henvendelser
Alle henvendelser blir registrert i ett felles system og tildeles ansvarlig medarbeider. Dette bidrar til at ingenting blir glemt. Dersom det tar for lang tid før en medarbeider besvarer henvendelsen kan saken overføres ny medarbeider eller det kan gå en varsel internt. Dette sikrer at kunden blir ivaretatt.
KONTAKT OSS
Kom i gang med Service.
SuperOffice Service forenkler både arbeidsprosessene til teamet ditt, og for dine kunder. Ta kontakt med oss via skjemaet for å lære mer om løsningen eller for å booke en demo med en av våre SuperOffice-eksperter.