HOLD DEG OPPDATERT INNEN CRM
Gratis CRM Network.
For deg som jobber med markedsføring og salg.
Simplifying Business
CRM Network.
CRM Network er et nettverk der CRM-eksperter, -entusiaster og -interesserte samles for å dele av sin kunnskap på fagområdet. CRM Network er en viktig arena for å dele erfaringer og øke kompetanse innen utnyttelse av CRM-løsning.
I dette nettverk deler våre eksperter av sin kompetanse, kunder deler erfaringer og vi engasjerer eksterne spesialister. Amesto ønsker å stimulere og utfordre, samtidig som den enkelte deltaker får mulighet til å påvirke. Du er selv med og sikrer verdi av vårt nettverk.
Bli en del av CRM Network.
FORELØPIG AGENDA
Neste nettverkstreff.
Når?
21. november
Agenda:
Markedsførerens dilemma: Kan og bør all marketing gå på autopilot?
Automatisering er fremtiden, men hva kan egentlig automatiseres? Hva kan gå galt? Og hvordan spiller eksperten en viktig rolle i en hybridløsning mellom menneske og maskin? Det skal Stian Hansen fra byrået Diffrent fortelle deg mer om.
Gode beslutninger starter med god data.
På CRM Network viser Amesto Insight hvordan du kan bruke analyseverktøy for å få kontroll på CRM-dataene dine, gjøre dem tilgjengelige, og visualisere dem effektivt. Dette gir mulighet for å identifisere salgspotensial, forbedre kundeforhold og optimalisere virksomhetens strategi.
HVEM BØR BLI EN DEL AV CRM NETWORK?
Alle virksomheter som driver med salg, leveranse og kundebehandling har behov for en god CRM-løsning. For å lykkes med CRM er det viktig med høyt eierskap til egen løsning i virksomheten. De som har ansvar for å drive frem og hele tiden gjøre virksomhetens CRM-løsning bedre vil ha stor nytte av å være en del av CRM Network.
GJENNOMFØRING
I CRM Network blir det gjennomført flere virtuelle samlinger i året. Det vil også deles nyttig informasjon løpende med deltakere i dette nettverk. Det gjennomføres ca. 6 virtuelle møter gjennom ett kalenderår. Hver samling har ett hovedtema, i tillegg til en rekke nyttige temaer - alle med fokus på salg, markedsføring og service.