WEBINAR
Kundetilfredshet.
Når: On demand. Opptaket er tilgjengelig en begrenset periode.
Webinar
«20 % av kundene dine står for 80 % av omsetningen. Helt ærlig: Vet du hvem dine 20 % er, og hva de egentlig synes om deg?»
Vet du hvem dine mest lønnsomme kunder er ?
De fleste har i alle fall en grei formening om det, men kan du underbygge det med fakta? Og hvis du nå har fått kontroll på dette: Hvordan skal du jobbe med den informasjonen, og hvordan skal du få evaluert om det gir ønskede resultater?
Gode kundeopplevelser er det de fleste bedrifter i dag lever av å levere. For en kunde er det som regel enkelt å skifte leverandør, så sant du ikke innfrir forventningene du har satt.
Dermed bør kundelojalitet være en av dine viktigste KPI’er. Hva bør du gjøre for å imponere kundene dine, og hvordan kan god systemstøtte hjelpe deg?
I dette webinaret skal vi snakke mer om:
- Hvordan du kan bruke CRM-systemet til å få kontroll på dine mest lønnsomme kunder.
- Hvordan du kan bruke CRM-systemet for å skape- og følge opp et kundeprogram basert på «Best Practice» i din bedrift
- Hvordan du kan måle kundelojalitet, og skape verdi av tilbakemeldingene kundene gir deg.
- Hva gjør SuperOffice for å legge til rette for de beste kundeopplevelsene
Når: On demand. Meld deg på og få tilgang en begrenset periode.
Du møter: Tom Erik Helle
- Rådgiver og Teamleder CRM, Amesto Solutions
Tom Erik har jobbet som CRM-rådgiver i Amesto siden 2018. Før det har han 10 års erfaring fra en rekke ulike roller innen kundeservice. Tom Erik vet hva som må til for å bygge sterke team, rigget for å levere de beste kundeopplevelsene, med gode støttesystemer i ryggen.