VELKOMMEN TIL WEBINAR DEN 24. SEPTEMBER
Effektiv håntering av fakturaspørsmål.
HÅNDTERING AV FAKTURASPØRSMÅL
Om webinaret.
Jobber økonomiavdelingen din også i en delt Outlook-innboks? Faller saker mellom stolene? Vi har løsningen for deg!
I dette webinaret vil vi presentere et nytt produkt som hjelper økonomiavdelinger med å håndtere fakturaspørsmål mer effektivt. Det sikrer at ingen saker går tapt mellom kollegaer, noe som sparer tid og reduserer stress.
HVA DU VIL LÆRE:
• Hvordan vår løsning forbedrer effektiviteten på økonomiavdelingen
• Steg-for-steg demo av løsningen
• Eksklusivt tilbud for å komme i gang
HVORFOR DELTA?
• Øk effektiviteten: Lær hvordan du kan håndtere fakturaspørsmål raskere og mer effektivt.
• Reduser stress: Sikre at ingen saker faller mellom stolene.
• Eksklusivt tilbud: Få tilgang til et spesialtilbud kun for deltakere.
FYLL UT SKJEMAET
Meld deg på webinaret.
Grip muligheten til å forbedre arbeidsflyten på din økonomiavdeling. Meld deg på webinaret i dag!
Webinaret holdes av våre dyktige svenske kollega, Jimmy og Jonas fra SuperOffice Sverige.
Språket og skjemaet er derfor svensk.
📆 24. september
🕣 kl. 08:30-09:00
🌍 Digitalt på streamingplattformen TwentyThree
I dette webinaret møter du:
Jimmy Högh Pedersen
Jonas Johansson
Om Jimmy
Jimmy er en fremtredende leder med 25 års erfaring innen teknologibransjen. I rollen som Sverige-sjef og VP for Nordic CRM spiller han en avgjørende rolle i å forme en resultatorientert bedriftskultur og skape vekst. Med en lidenskap for bærekraftig forretningsutvikling har Jimmy en evne til å forene innovasjon og lønnsomhet.
Om Jonas
Jonas jobber som Pre-sales i SuperOffice og har lang og solid erfaring innen CRM. Jonas hjelper daglig selskaper i Sverige med å optimalisere arbeidsprosessene sine for økt vekst og smartere datadrevne beslutninger.