Din proaktive partner
Forvaltningsavtale.
En proaktiv forvaltningsavtale fra Amesto er din beste forsikring. Etter go-live jobber vi sammen med deg både strategisk og operativt for å sikre at dine forretningsprosesser og forretningssystemer blir din konkurransefordel.
Du får et enkelt kontaktpunkt hos oss som legger til rette for at et dedikert team med relevante ekspertområder, samarbeider med de samme ressursene hos deg.
Våre mest tilfredse kunder har vært med oss i mange år, noen i flere tiår, og de aller fleste kan vise til en positiv vekst fra år til år.
Hos Amesto hjelper vi deg med å unngå innovasjonsgjeld. Vi holder oss alltid oppdatert på de nyeste funksjonene i dine systemer, og vi jobber proaktivt med deg for å sikre at du kan dra nytte av alle funksjonene i din egen virksomhet.
Med vår forvaltningsavtale, kan du være trygg på at din virksomhet alltid er et skritt foran når det kommer til utnyttelse av den nyeste teknologien.
Skytjenester kommer regelmessig og hyppig med ny funksjonalitet, rettelser og endringer. For å følge med på alle endringene, vil Amesto sine konsulenter hjelpe deg med hvilken funksjonalitet som har betydning for deg, og hva du bør gjøre for å ta disse i bruk.
Våre konsulenter vil også gi gode råd om ny funksjonalitet kan erstatte dagens måte å jobbe på, dersom dette er hensiktsmessig.
Les mer om hvordan vi kan hjelpe deg med å unngå innovasjonsgjeld.
Med en forvaltningsavtale får du:
- Prioritet ved brukerstøtte-henvendelser
- Dedikerte fagressurser
- Rådgivning rundt ny funksjonalitet, hva det betyr for din bedrift, og hvilke effekter du kan hente
- En egen serviceleder
- Jevnlige statusmøter og rapportering med fokus på å optimalisere dine prosesser
- Et skreddersydd team som alle er opptatt av å gjøre din bedrift mer effektiv og innovativ
- Gjennom tett samarbeid identifiserer vi forbedringer og utfører endringer i løsningen din
- Optimalisering av integrasjoner mot andre systemer
- Tilgang til Amesto Kundeportal
- Faste status- og forvaltningsmøter med relevante nøkkelpersoner
Hva er egentlig en serviceleder?
En Serviceleder er mer enn bare en kontaktperson; det er en partner som er dedikert til å optimalisere din virksomhets ressurser og prosesser. Vår Serviceleder er din garantist for effektiv ressursallokering, og sikrer at våre konsulenter er rett plassert for å møte dine behov.
En serviceleder har ansvar for:
- Koordinering og styring av brukerstøtte og prosjekter blir håndtert med presisjon, mens oppfølging av oppdrag sikres gjennom proaktiv eskalering og oppfølging. Vi forstår viktigheten av kommunikasjon og sørger for at alle parter – deg, våre konsulenter, brukerstøtte og eventuelle tredjeparter – er synkroniserte og informerte.
- Bistå i ressursplanlegging for kommende perioder, og sørger for at din servicehåndbok alltid er oppdatert og tilpasset dine skiftende behov.
Hvordan hjelper vi forvaltningskunder med videre utvikling?
Skytjenester er i stadig utvikling, og det er essensielt å holde tritt med ny funksjonalitet for å utnytte systemene til det fulle. Vi forstår dette og er dedikert til å veilede våre forvaltningskunder gjennom kontinuerlig utvikling og optimalisering.
Våre eksperter er her for å gi deg skreddersydd rådgivning, demonstrere relevant ny funksjonalitet, og veilede deg gjennom de nyeste oppdateringene. Vi sikrer at du ikke bare blir informert, men også utrustet til å implementere og dra nytte av disse endringene på en måte som best styrker din virksomhet.
Hvilke roller inngår i et forvaltningsteam?
I et forvaltningsteam finner du:
- en serviceleder, som er ansvarlig for din forvaltning
- en løsningsrådgiver, som har overordnet ansvar for løsningen og utvikling av den
- en fagkonsulent, som utfører oppdrag og involveres i prosjekter
- brukerstøtte, som løser brukerstøttesaker og henvendelser fortløpende
Hva er forskjellen mellom forvaltnings- og statusmøter?
Statusmøter er en løpende oppdatering på samarbeidet og hvor vi står med arbeidet som utføres. Disse møtene er normalt på ca. 1 time i ønskede intervaller.
Forvaltningsmøter er møtefora hvor vi sammen ser på samarbeidet og veien videre i neste periode. I dette forumet går vi igjennom de større linjene for strategi og muligheter. Gjennom dette arbeidet settes det opp et årshjul for aktiviteter som planlegges og som legges inn i servicehåndboken.
Blomsterringen valgte en forvaltningsavtale.
I 2017 valgte Blomsterringen å signere en forvaltningsavtale med Amesto.
Rent konkret er det spesielt fire hovedområder Blomsterringen har hentet effektiviseringsgevinster sammen med Amesto på de siste 5 årene. Det er produksjonsplanlegging, effektivere ordrehåndtering, transportplanlegging og bedre innsikt.
Astrup har forvaltningavtale.
Astrup har en forvaltningsavtale hos Amesto.
Gjennom forvaltningsavtalen har Astrup et fast ressursteam hos Amesto, rask responstid på innmeldte saker, og daglig, kontinuerlig oppfølging. Forvaltningsavtalen sikrer fremdrift i nye prosjekter og utvidelse av eksisterende løsninger, koordinering av interne og eksterne ressurser, og rådgiving i valg av programvare og nye løsninger.