AMESTO SOLUTIONS
Siste Nytt.
Utvikling skjer hele tiden, og det er viktigere enn noen gang å holde seg oppdatert. Her kan du lese siste nytt om blant annet CRM, ERP, BI, trippel bunnlinje og bærekraft.
13. desember 2024 | Historien om Dottie HR
Hva gjør du, når du river deg i håret fordi det ikke finnes noen enkle og brukervennlige HR- systemer på markedet? Da lager du det selv. Og sånn ble det moderne HR-systemet Dottie HR til.
12. juni 2024 | Ny versjon av SAF-T
Skatteetaten har offentliggjort en ny versjon av SAF-T Regnskap med endringer i struktur og innhold, SAF-T 1.3. Les hvordan dette påvirker deg med on-premise ERP.
24. Januar 2024 | Vi har lansert podcasten Trippel bunnlinje
Onsdag 24. januar lanserte vi vår nye podcast, Trippel Bunnlinje! Med People, Planet og Profit som bakteppe ønsker vi å utfordre og utvide definisjonen av suksess i næringslivet.
3. Januar 2024 | Skap konkurransefortrinn med forretningssystem i skyen
Den siste tiden har vi hjulpet mange bedrifter opp i skyen. I denne artikkelen forklarer David Berge Frogner hvordan Amesto bistår virksomheter med tradisjonelle ERP-løsninger og migrering til Business NXT, samt hvilke gevinster det skaper.
7. desember 2023 | Råd til ledergruppen når ERP-systemet må moderniseres
Det er mange grunner til at virksomheter bytter ut sitt ERP-system. Ofte dreier det seg om at virksomhetens behov er endret eller at det eksisterende systemet fases ut. Her deler bransjeveteran Ole Christian Rousing sine tanker om hvordan ledergruppen bør gå frem når forretningssystemet må moderniseres.
29. SEPTEMBER 2023 | Få mest mulig ut av SuperOffice CRM
Mange av våre kunder opplever nå en tid preget av usikkerhet. Behovet for innsikt, for å få kontroll, er stort. Derfor har vi den siste tiden fokusert på hvordan våre kunder som bruker SuperOffice som CRM-system kan få mest mulig verdi ut av sin CRM-løsning. I denne artikkelen introduserer vi deg for Power BI for SuperOffice og HubSpot-integrasjon til SuperOffice.
15. AUGUST 2023 | Vi lanserer SKYBLAZER-Programmet
I samarbeid med Visma Software Norge lanserer vi SkyBlazer-programmet. Vi ønsker å gjøre det enklere for alle innovatørene der ute, og tilbyr nå en rekke fordeler til alle SkyBlazerne som ønsker å migrere sin ERP-løsning til skyen.
4. MAI 2023 | Business NXT Lansering
4. mai 2023 arrangerte vi et lanseringsevent for våre kunder i forbindelse med den store lanseringen av Visma sitt nyeste skybaserte ERP-system; Business NXT. Les videre og få et innblikk i dagen vi hadde.
30. MARS 2023 | Business NXT satsningen vår flyr
Business NXT hadde pre-lansering i mai 2022. Siden dette har vi jobbet aktivt for å bygge opp et godt team som skal ha fokus på skyløsningen, og dette har lønnet seg. Les mer om hvordan skysatsningen vår har gått.
23. FEBRUAR 2023 | Årets innovasjonspartner hos VISMA
Det sies at det å tenke nytt er kreativt, men å faktisk gjøre noe nytt er innovativt. Det siste året har vi virkelig gjort nye ting. Innovasjon ligger i vårt DNA og vi brenner for å hjelpe våre kunder med å forenkle deres business. I 2022 ble Amesto kåret til Norges tredje mest innovative virksomhet. I forrige uke ble vi årets Innovasjonspartner, i AllStars-kåringen til Visma Software.
30. januar 2023 | Kunstig intelligens krever god og grundig kildekritikk
AI og ChatGPT er utrolig aktuelt om dagen. Vår egen Kristine Hofer Næss og Lars Rinnan snakker mer om dette i et innlegg i Dagens Næringsliv.
23. januar 2023 | Amesto TechHouse kjøper majoriteten i vekstbyrået Spring
Idag kan vi lansere at Amesto TechHouse kjøper majoriteten i Spring. Dette betyr at vi går fra å være en leverandør av forretningsløsninger og innsikt, til nå å kunne levere på hele kundereisen.
28. september 2022 | Vi har blitt HubSpot-partner i Norden
Endelig kan vi røpe at vi har blitt HubSpot-partnere. Vi forsterker nå vårt forretningsområde og tjenestetilbud innen CRM og inbound markedsføring.
28. juni 2022 | ERP, CRM, MPS, SCM, SaaS?
Vi elsker å bruke forkortelser og mange vil nok hevde at dette kun er for å skape distanse og et forsøk på å sette oss selv på en pidestall. Selv benytter vi forkortelser så ofte at vi også benytter forkortelse på betegnelsen, såkalte TBFèr – TreBokstavForkortelser.
22. Juni 2022 | Fra bærekraft til gjennomføringskraft
For å være en attraktiv arbeidsplass, en attraktiv samarbeidspartner, eller en attraktiv samfunnsaktør må bedrifter selv ta en aktiv rolle og løfte viktige områder. Dette snakket CEO i Amesto TechHouse, Kristine Hofer Næss, mer om da hun gjestet podcasten BearingPoint Talks.
23. mai 2022 | Tilbud: Migrering til Payroll
Vi har utviklet en egen metodikk som raskt, enkelt og trygt migrerer din virksomhet fra ditt eksisterende lønnssystem til et moderne og fremtidsrettet lønnssystem, Payroll.
6. mai 2022 | Norges mest brukte ERP-system kommer nå i skyen!
I går kunne Visma endelig fortelle at Visma Business NXT kommer og at de nå er i en prelanseringsfase. Visma Business NXT er Visma sitt nyeste ERP prosjekt, og har som mål å tilby en skybasert løsning, som ivaretar det beste fra Visma Business.
20. april 2022 | Derfor bør du oppgradere CRM-løsningen din til nyeste versjon
Når oppgraderte du sist SuperOffice? Det er mange grunner til at man bør utføre oppgraderinger med jevnlige mellomrom. Sikkerhet og funksjonalitet er viktige tema her, men det er vel så viktig å sikre at bedriften din har det som trengs for å opprettholde en optimal prosessflyt.
3. april 2022 | BI-området i Amesto Firstpoint fusjoneres med Amesto Solutions
Programvare i skyen har gjort det enkelt å ta i bruk nye systemer som løser operative utfordringer for virksomheten. BI-avdelingen i Amesto Firstpoint blir en del av Amesto Solutions fra 1. januar 2022.
18. februar 2022 | Kundelojalitet er kritisk - gjør det til en del av arbeidsflyten
Du vil sannsynligvis si deg enig i at mesteparten av inntektene i bedriften din stammer fra eksisterende kunder. Men, kan du si deg enig i at du har stålkontroll på hva dine viktigste kunder egentlig synes om deg? Terskelen for å bytte leverandør er lav, og for å unngå kundefrafall er det viktig å ha kontroll på dette.
16. januar 2022 | Hvor mye business mister du på grunn av dårlige data og prosesser?
Er prosessene dine premissgiver for om du når målene dine, eller tar du utgangspunkt i ønsket effekt når du designer en prosess?