SUPPORTAVTALE
Amesto brukerstøtte.
Vi gjør vårt ytterste for å levere rask bistand med den beste kompetansen.
Få den hjelpen du trenger
Våre mest fornøyde kunder har en brukerstøtteavtale.
Hva skjer etter at løsningen er levert, implementeringsprosjektet er gjennomført og konsulentene jobber i andre prosjekter?
Jo, vårt kompetente kundesenter og supportteam står klare til å hjelpe deg både med førsteklasses kundeservice, ulike brukerstøttesaker og med løpende konsulentoppdrag. Amesto vil være en partner som sikrer at du lykkes med de løsningen som er levert, og som både skaper merverdi, støtter deg og bidrar til din videreutvikling og vekst, også etter at løsningen er satt i drift.
Dine supportsaker blir håndtert av dyktige fagfolk.
Med en brukerstøtteavtale kan du være sikker på at du får den aller høyeste verdien ut av dine løsninger, og den hjelpen du trenger når du har behov for det.
Simplifying Business
Hvorfor velge en brukerstøtteavtale?
1. Brukerstøtte på dine løsninger
Du får hjelp når du sitter fast, både til bruk av løsningen eller direkte i systemet. Dette omfatter veiledning, feilsøking og løsninger på ulike utfordringer.
2. Bistand fra fagressurser med høy kompetanse
Har du en avtale med Amesto, har du alltid et kompetent fagmiljø i ryggen. Som kunde av Amesto kan du være trygg på at vi har oppdatert kunnskap om dine løsninger.
3. Prioritet
Med en brukerstøtteavtale har du alltid første prioritet på alle dine henvendelser når du trenger hjelp og gode råd.
4. Digitale hjelpemidler
Du får tilgang til alle digitale hjelpemidler som Amesto til enhver tid leverer. Dette kan innebære opplæringsvideoer, webinarer eller informasjon om nyheter i dine løsninger. Du får i tillegg tilgang til vår Kundeportal med 24/7 self service-adgang, hvor du både kan bestille brukerstøttehjelp, konsulentoppdrag eller følge status på alle dine saker og bestillinger, eller får oversikt over ditt kundeforhold med Amesto.
5. Rask responstid
Vi streber alltid etter å være tilgjengelig for deg i dine prefererte kanaler. Vi tar raskt kontakt med deg for å avklare hva du trenger hjelp med, og for å finne en god løsning for deg.
6. Ingen begrensing på antall henvendelser
Med en brukerstøtteavtale kan du kontakte oss så ofte du har behov.
7. Single Point of Contact
Du får et «Single point of contact» for alle dine henvendelser. Dette betyr at dersom vi selv ikke kan utføre brukerstøtte, vil vi formidle din sak videre for deg til en aktuell tredjepartsleverandør.
8. Oppdrag utover brukerstøtte
Dersom du har behov for å bestille konsulenthjelp utover det som er spesifisert i din brukerstøtteavtale, vil en av avtalefordelene være at du raskt kan få hjelp med mindre konsulentoppdrag. Dette gir deg en rask løsning, tilgang til våre eksperter og en prioritert tjeneste som kun vil bli fakturert per påbegynte time.
BEST I KLASSEN PÅ BRUKERSTØTTE OG KUNDETILFREDSHET
I dag er Amesto blant de aller beste i klassen på brukerstøtte og kundetilfredshet. Dette er et resultat av et arbeid vi systematisk har utviklet sammen med våre kunder over tid.
Vår satsning på de virkelige gode kundeopplevelse med høy servicegrad, høy kompetanse nær våre kunder, og tilgjengelighet i kundens prefererte kanaler, må sies å være blant Amesto’s største satsinger og udiskutabelt noe av det viktigste vi har gjort.
90% AV VÅRE KUNDER ER VELDIG FORNØYD
På en skala, hvor 10 er høyeste score, gir 90% av våre kunder oss en score på 9 eller 10, når de beskriver hvor fornøyd de er med hvordan vi løste deres supporthenvendelse eller et oppdrag. De begrunner sin score i forhold til den responstiden vi har, kvalitet på svarene de får og serviceinnstillingen de opplever fra oss.
Få mest mulig ut av din løsning.
Mange av våre kunder har behov for en Forvaltningsavtale med oss. Du finner mer informasjon om Forvaltningsavtalen her.
Som kunde av Amesto skal du alltid være trygg på at du får den hjelpen og de rådene du trenger for å optimalt bruke og videreutvikle løsningen du har, også i fremtiden - en avtale med Amesto er din forsikring!
Brukerstøtte
Denne avtalen passer til alle våre kunder.
- Brukerstøtte på produkt / løsning
- Prioritet ved brukerstøtte-henvendelser
- Tilgang til Amesto Kundeportal
- Fagpersoner
Forvaltning
Denne avtalen passer for deg som ønsker en proaktiv partner, og kontinuerlige forbedringer.
- Alle punkter under brukerstøtte
- Eget forvaltningsteam
- Videreutvikling av din bedrift
- Rådgivning om ny funksjonalitet
- Serviceledelse
- Servicehåndbok
- Responstidsgaranti