Hvorfor ta i bruk AI for å lykkes med CRM?
Utnytt nye muligheter ved bruk av AI og SuperOffice sin egen Copilot. Bli mer produktiv, gi bedre svar og skap godt innhold ved bruk av nye AI tjenester.
- Automatiser tidkrevende oppgaver
- Øk kundetilfredshet ved å gi raske svar
- Styrk dine relasjoner ved skreddersy kommunikasjon
- Ta bedre beslutninger ved bruk av mer innsikt
- Unngå kundefrafall ved å bli mer proaktiv. Forutse kundens behov
- Utnytt dine ressurser bedre gjennom optimaliserte prosesser
Gjør deg kjent med nye muligheter allerede i dag.
SE ON-DEMAND WEBINAR
AI - slik fungerer det i SuperOffice.
Er du nysgjerrig på hvordan AI i SuperOffice faktisk fungerer. I dette webinaret møter du Jimmy Högh Pedersen, CEO i Amesto Solutions Sverige, og Filip Norman, Product Manager i SuperOffice. De snakker blant annet mer om:
- Hva SuperOffice gjør koblet til AI
- Demo av AI-funksjonalitet i SuperOffice
- Hva du bør tenke på ved bruk av AI i CRM
Høres dette spennende ut? Sjekk ut webinaret.
Synes du det er vanskelig å komme i gang?
Her er noen konkrete eksempel som du allerede nå kan benytte.
1. Finn mer informasjon om Firma som er registrert i SuperOffice.
Mangler du informasjon om et firma? Ved hjelp av AI kan du hente mer informasjon om bedriften, slik at du kan sikre mer effektiv dialog med kunden.
2. Finn tilsvarende Firma i samme område.
Med AI kan du finne andre bedrifter innen samme områder eller bransjer, som muligens kan ha nytte av å komme i kontakt med deg og din virksomhet.
3. Få raskt oversikt over kontaktpunkter med det enkelte Firma.
Hvorfor bruke tid på å lete? Med CoPilot kan du hente frem informasjon og data om et firma med kun få tastetrykk.
4. Få hjelp til å skrive gode tilbud og e-poster til kundene.
Synes du det er vanskelig å skrive gode tekster til kunden, som faktisk treffer? Da har du mye å hente på å benytte SuperOffice CoPilot. Du får blant annet god hjelp med å komme i gang med skrivingen.
5. Få tekster og henvendelser automatisk oversatt.
Får dere inn meldinger eller henvendelser i Service som er skrevet på et annet språk? AI kan oversette dette automatisk for deg, slik at din responstid blir raskere.
6. Få oppsummering av saker med mye dialog.
Du har kanskje opplevd lange dialoger i SuperOffice Service? Copilot kan gi deg en oppsummering, slik at du kan bruke tiden din på kunden. Tiden hvor du må «scrolle» gjennom historikk er nå endelig over 😊
7. Tolk avsenders stemning.
Visste du at AI også kan hjelpe deg med å tolke om avsender er fornøyd eller misfornøyd. Vi kan dermed sette Sentiment på saken og prioritere oppfølging ut fra dette. Dette kan bidra til at kundene generelt sett blir mer fornøyde.
Dette er bare noen av flere konkrete oppgaver som SuperOffice Copilot kan hjelpe dere med. Ønsker du å komme i gang? Book en kick-start pakke her.
Kom i gang med SuperOffice Copilot.
Ønsker du en kick-start på AI i SuperOffice? Med vår oppstartspakke får du alt du trenger for å komme godt i gang med AI*
Pakken består av:
- Et oppstartsmøte der vi kartlegger deres mål med SuperOffice og CoPilot.
- Deretter har vi en gjennomgang med de aktuelle brukerne, der vi sammen utforsker muligheter i løsningen.
- Etter noen måneder har vi et evalueringsmøte for å se på effekt og se på muligheter for fremtiden.
Pris 15 000,- NOK inkludert løpende oppfølging, dokumentasjon av muligheter og evt. tilpassinger som gjøres i løsning.
*Krever aktiv SuperOffice AI-platform + evt. tilleggstjenester